هولدینگ ویژه گرافیک ( بازرگانی  ، بازاریابی و فروش)

شرکت ویژه­ گرافیک، شرکت مادر هولدینگ ویژه است که در سال 1354 با نام ویژه آگراندیسمان فعالیت خود را در حوزه تبلیغات و بازاریابی آغاز کرد و درسال 1366 با شماره ثبت66838 و شماره شناسایی 10101118033 به ویژه گرافیک تغییر نام داد و همزمان با تغییر نام شرکت ،  فعالیت­های  تحقیقات بازار، بازرگانی و بازاریابی و فروش به فعالیت­های قبلی شرکت اضافه شد.  اکنون شرکت تفکر ویژه ایرانیان با فعالیت در حوزه تحقیق بازار استارت­آپ بازار امن با فعالیت در حوزه بازرگانی  و فروش - کانون تفکر ویژه با فعالیت در حوزه تبلیغات زیرمجموعه­ های هولدینگ ویژه­ گرافیک هستند .آقای دکتر محمود دهقان  طزرجانی مدت بیست سال است که در سمت مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هولدینگ ویژه­ گرافیک و صاحب امتیاز  استارت آپ بازار امن( بازرگانی ، بازاریابی و فروش B2B) و کانون تفکر ویژه مدیریت جمعی از بهترین متخصصان این سه حوزه  با سوابق زیر را بر عهده دارد.

 سوابق علمی مدیرعامل هولدینگ:

  • دکترای روابط بین الملل (باتخصص اروپا) از دانشگاه علوم و تحقیقات در کشور ایران
  • دکترای بازاریابی و تبلیغات (DBA)با تخصص کمپین تبلیغاتی از دانشگاه بن در کشورآلمان
  • استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه صدا و سیما (90-1364)
  • طراح دوره کارشناسی ارشد ودکتری تبلیغات  بازرگانی برای دانشگاه صدا و سیما.

سوابق پژوهشی مدیر عامل هولدینگ :

  • نویسنده چهار کتاب در حوزه تبلیغات تجاری با نام­های : نظریه­ های تبلیغات (1377)، بازاریابی ، تبلیغات، روابط عمومی (1378)، کمپین تبلیغاتی (1393)کمپین فروش ضمانتی( 1395) از  انتشارات دانشگاه صداو سیما وانتشارات مبلغان
  • نویسنده چهار کتاب در حوزه روابط بین الملل با نام های : نقش انرژی در روابط بین الملل (1374)- روابط ایران و همسایگان در دهه اول انقلاب (1375) - روابط ایران و همسایگان دردهه دوم انقلاب(1378)-پنجاه سال تحولات زیر پوستی جامعه ایران (1397)از انتشارات سروش
  • نگارش بیش از یکصد مقاله در روزنامه اطلاعات و مجله العالم چاپ لندن
  • نگارش سناریوی سه سریال تلویزیونی : سایه­ ای برای همه ( خانوادگی) عملیات فوق سری ( تاریخ انقلاب ) ، ایران فردا ( ایران 1404)

سوابق اجرایی مدیر عامل هولدینگ: 

  • سرپرست فروش تلویزیون شاوب لورنس و عضو واحد R&D درگروه تولیدی پارس (57-1352)
  • مدیر خبر، مدیرکل سیمای برون مرزی - معاونت امور بین­ الملل - رئیس دپاتمان بازاریابی وتبلیغات در دانشگاه صدا وسیما  از سال  1358  تا 1390
  • مشاور تبلیغاتی و فرهنگی وزیر نفت ( 76-1371) و ساخت 4 فیلم سینمایی دفاع مقدس ( جنگ نفت کش­ها راه افتخار  طوفان – مهار آتش )برای وزارت نفت

 

مسئولیت های فعلی مدیر عامل هولدینگ:

  • صاحب امتیاز  و مدیر استارت­آپ بازار امن (فروش B2B کالا) با  هدف حذف واسطه ­ها وحمایت از تولید ملی
  • رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت بازرگانی ، بازاریابی و فروش ویژه گرافیک
  • مشاور مدیر عامل بانک پاسارگاد و عضو شورای بازاریابی ، تبلیغاتی و فرهنگی بانک پاسارگاد
  • مشاور مدیر عامل بانک انصار و عضو اتاق فکر تبلیغات در بانک انصار

 منتخب هفتاد و شش کمپین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش که در هولدینگ اجرا شد ( 96 -1353)

1-طراحی و اجرای  کمپین جامع  بازار امن برای فروش بدون واسطه محصولات ایرانی در منطقه دوغارون( 1398 )

2-کمپین جامع بازرگانی، بازاریابی و فروش برای شرکت همراه اول با نام پروژه خدمت در محل سال(1397 )

3تا13-طراحی واجرای ده کمپین جامع  بازاریابی و فروش سالیانه  مجتمع به تک (بستنی، لبنیات،آب میوه) (98تا1388)

14تا17- اجرای کمپین "جشنواره فیلم های 180 ثانیه ای " برای بانک پاسارگاد (1396 و 1394)

18-اجرای کمپین ارتقاء جایگاه شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد(PSP ) 1395

19-کمپین تولد برند حلوا شکری  باز طلایی در شهر تهران " سبد محصولات موادغذایی باز" (1393 )

20-کمپین تولد و آغاز  فروش محصولات فرش وتابلو فرش برای شرکت شهر فرش (1393)

21-کمپین تولد "نان و شیرینی ملیکا" برای شرکت صنایع غذایی ملیکا (1391)

22تا24-طراح  و مجری سه کمپین جامع بازاریابی و فروش برای شرکت تهران گوار (ماءالشعیرجوجو) (91-1385)

25-مدیر نگارش کمپین بازاریابی ، تبلیغاتی و فروش سبد محصولات مواد غذایی شرکت یک و یک ، (1388)

26- مشاور تبلیغاتی و مدیر نگارش کمپین جامع برای شرکت تک ماکارون (در  سال1389)

27-طراح ومجری کمپین روز ملی  دستاوردهای هسته ای  درکشور (19فروردین1386)

28-طراح و مجری کمپین  بازاریابی ،تبلیغاتی و فروش برای  شرکت مواد غذایی مهرام ( 87-1384)

29-کمپین جامع تبلیغاتی و فروش "پودر سپید پلاس" برای شرکت پاکسان (1376)

30تا35-طراح و مجری شش کمپین  جامع بازاریابی،تبلیغاتی و فروش برای  شرکت  شوینده تولی پرس (84-1380)

36-طراحی و اجرای کمپین تولد بانک دی به همراه طراحی هویت و برندینگ (1388)

37.اجرای کمپین تبلیغاتی هشتمین دوره قرعه کشی قرض الحسنه بانک تجارت (1387-1385)

38-کمپین بازاریابی ، تبلیغاتی و فروش " تولد سبد جام "برای شرکت تولی پرس  (1383)

39تا42-چهار کمپین فروش وافزایش سهم بازار فرش ساوین  برای شرکت فرش ساوین (79-1375)

43-طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی و بازاریابی برای "تولد پست بانک ایران" (1382)

44-اجرای کمپین تبلیغاتی اولین دوره قرعه کشی قرض الحسنه پست بانک ایران (1383)

45-کمپین  "تولد فرش تهران " به عنوان برند جدید در بازار فرش کشور (84-1380)

46تا49-چهارکمپین" ارتقاء جایگاه دانشگاه صدا و سیما با اجرای رشته های کارشناسی ارشد و دکتری  " (1383)

50-کمپین بازاریابی منطقه ای در پست بانک آلمان درهنگام ادغام دو آلمان(90-1988)

51تا54-چهارکمپین تبلیغاتی برای بازسازی و افتتاح"پالایشگاه پتروشیمی اصفهان"و"پتروشیمی بندر امام"و"پتروشیمی تبریز" طی سالهای  (77-1374)

55- طراح ومجری کمپین (ره آورد انقلاب)  با تولید بیش از  160 برنامه مستند از بازسازی صنعت نفت ایران  (1372)

56تا59-سه کمپین تبلیغاتی برای  " پالایشگاه نفت و پتروشیمی اراک" و" پتروشیمی ارومیه (1373)

60- کمپین "اهداف و راهبردهای جامع موسسه تحقیقات انرژی" برای وزارت نفت (1373)

61تا64-سه کمپین سالیانه برای  "راهبرد جامع رهائی از وابستگی به درآمدهای نفتی با تولید مواد پایین دستی پتروشیمی در کشور "برای وزارت نفت (76-1372)

65تا67-سه کمپین جامع برای پروژه جامع  "تبدیل سوخت نفت به گاز شهری " برای شرکت ملی گاز ایران ( 74-1372)

68-کمپین "راه اندازی پالایشگاه آبادان پس از بازسازی کامل" برای وزارت نفت (1371)

69تا71-سه کمپین تبلیغاتی برای بازسازی "جزایر نفتی لاوان-کنارک - خارک" ( 1371)

72تا 76- دستیار اجرای پنج کمپین جامع" بازار یابی ، تبلیغاتی و فروش" با هدف افزایش سهم فروش تلویزیون شاوب لورنس در ایران برای گروه  تولیدی پارس (57-1352)